מי זה?


הייתי רוצה לנסות משהו: מי שקורא את הפוסט הזה, האם תהי/ה מוכנה/ן לכתוב לי למטה בתגובה מי לדעתך האיש שראשו מופיע בתמונה מעלה? מה הסיפור שלו?

זה יכול להיות קצר או ארוך כרצונכם. אם יש לכם רעיון לסיפור של האיש הזה, ולא בא לכם לכתוב אותו, תנו לי לנסות ולהרחיב את הרעיון לסיפור קצר. (אני אוהב לכתוב, אך חלש בעלילות).  כתבו לי גם אם תרצו שאצמיד את הטקסט שלכם לתמונה בתוך הפוסט עצמו.

הרעיון שהציעה זוגתי שתחיה, וששווה לנסות, הוא לנסות ולייצר סיפור או ריבוי סיפורים לדמות בצורה קיבוצית, כאשר תמונה, במקרה זה קטע מציור רחוב בפריז, היא נקודת היציאה שממנה, יכול להיות מעניין לראות, אפשר לצאת להרבה מאד כיוונים.

אם זה ילך, יש לי עוד כמה אלפי תמונות להציע…

5 מחשבות על “מי זה?

  1. משום מה הדמות בציור היפה הזה מזכירה לי צילומים של אלכסנדר פן. היות שכך, הייתי מחברת לסיפור איזה סיפור על משורר שחי בפריז, יושב בבית קפה קטן על יד הסן, מתבונן בעוברים ושבים ואוסף חומרים לשיר. אני מרשה לך להרחיב את זה לעלילה ולסיפור כרצונך 🙂

  2. זה איש שלא צריך אזניים בשביל משקפיים.
    נראה לי שהוא אוהב בגדים שחורים ושהוא דק וארוך.
    הוא מתעסק די הרבה באיך שהוא נראה, בונה נראות מסתורית, "קולית".
    ובמקביל לא מצליח או לא טורח להסתיר מלנכוליה. או אולי טורח להפגין מלנכוליה?
    הספר שלו מוכשר. התחזוקה לא משהו.

  3. שערו נוזל. הנזילה יוצרת קונטור ללחיו. דם נוזל, רטוש, מסמן את לחיו חסרת הקונטור. זקנו או שמא צווארונו נוזל אף הוא. בלתי גמור אף הוא. גם אפו אינו גמור, חרום. הדבר הגמור היחיד אלו המשקפיים, שגם הן אינן גמורות, אלא חסרות זרועות. והמשקפיים האלה קטנות מדי ושחורות, כי האיש תולה אותן רק כזיהוי. האיש עיוור. הוא מייצג את הצייר שצייר אותו. אבל איך עיוור יכול לצייר את עוורונו? הוא מיוסר. מעונה. מרוטש. נוזל. אך עדיין יפה תואר. ישו? האביר בן דמות היגון? אולי הנביא טרסיאס. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%A1
    כיצד מתגלגל טרסיאס לפאריז? חטא, אשמה, עיוורון ומין הובילוהו אל עיר האורות. שם חשבו שהוא מהגר מוסלמי וגלגלוהו בזפת ובנוצות תוך שירת המרסלייז.

להשאיר תגובה

