דם הפיטבולים אינו הפקר!


Gina Algabi אוהבת כלבים! היא מפיצה בפייסבוק עצומות נגד קרבות כלבים, ומהפיד שלה אני למד שהם תופעה נפוצה בארצנו. היא חובבת בעיקר פיטבולים – כלבים תוקפניים מאד, אבל פחות "פיטבוליים" ממנה.

למה הלכתי לפיד של מישהי שאני לא מכיר, ואפילו ביקשתי ממנה חברות (בפייסבוק כמובן)? אני אמנם משועמם, אבל באמת שלא עד כדי כך…
פשוט, הרגשתי צורך להבין מי הם האנשים שמסוגלים להגיב בפייסבוק, (אני כבר לא זוכר על מה בדיוק) תגובות כאלה:

גזענים

חשבתי ששווה לנסות לראות איזה סוג של מורסה משפריץ את סוג המוגלה הזה, שם בפייסבוק.
החלטתי לנסות ולהבין מה גורם לאשה, הנראית לי מהצצה בתמונותיה (למטה בביקיני) בשנות החמישים שלה, כנראה גרושה (לא ברור מהפיד שלה – אין שם תמונות עם בן זוג או אזכור שלו) ודי בטוח עם ילדים מבוגרים, לאחל אונס ורצח, ועוד בידי "ערבים", ולא סתם איזה ערבים, אלא "ערבים מסריחים", לכל מי שדעותיה הפוליטיות שונות משלה. ליתר דיוק, לכל אשה שלא חולקת את דעותיה המאד מאד גזעניות.

אז גיליתי שג'ינה לא מתלהבת מקרבות כלבים, שאותם היא משייכת  משום מה למגזר הערבי, למרות שרוב ספסרי הכלבים לקרבות שהיא מזכירה בשמם הם דווקא יהודים. למדתי ממנה גם שבכפר ירכא מאד מתעללים בכלבים, אלא שהם דווקא דרוזים – אני לא בטוח אם ג'ינה שונאת גם דרוזים, אבל כחסידת הרב כהנא, היא כנראה שונאת כל מי שלא יהודי. באשר לקרבות הכלבים – אולי, אם היו משסים את הכלבים בשמאלנים (או עדיף – שמאלניות) במקום אחד בשני היא הייתה דווקא תומכת בענף "ספורט" זה. אבל אני למד שלא כל מי שאוהב בעלי חיים, אוהב גם בני אדם, וגם מי שאוהב בעלי חיים, אוהב חלק מהם צלויים. קשה לי להאמין שג'ינה צמחונית. דעותיה, ממש לא צמחוניות.10255121_696664513713399_372707667809638531_n

בין 718 החברים שלה יש לא מעט בוגרים של "האוניברסיטה של החיים". מצאתי שיש לנו גם חבר משותף – מישהו המעביר סדנאות כתיבה. לפי איכות הכתיבה שלה בתגובות, לא נראה לי שיש מקום לשיפור אצל ג'ינה. היא מצליחה להעביר את המסרים שלה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים. ויש לה שילובי מטפורות מעניינים, כמו: "ישחטו אותם בדם קר ואנו נרקוד על הדם". גם השימוש בביטוי "טפיי" הוא אמצעי ספרותי מעניין השכיח בפיד שלה.

מצאתי בקבוצות שבהן היא חברה , בעיקר באלו הקשורות לכלבים וחתולים, לא מעט מחברי הפייסבוק שלי, הפעילים למען זכויות בעלי חיים. אני רק מקווה שהם לא נתקלו בג'ינה פנים אל פנים בפרק הירקון ביום העצמאות האחרון כאשר הם העמידו פנים שהם צולים חתולים על גחלים (כדי להמחיש את הצביעות שבליטוף בעלי חיים מסוימים ואכילת אחרים). הארוע נגמר שם באלימות קיצונית מצד החיות צולי החיות האחרות שמסביב, גם בלי ג'ינה והפיטבולים בסביבה.

על פי ספר הטלפונים, ג'ינה גרה בנתניה, בגפה, בשיכון מוזנח משנות החמישים הנראה ככה:Fullscreen capture 10052014 105732

ג'ינה לא מרגישה את עצמה שייכת למעמד המצליח. בארה"ב היו מן הסתם מכנים אותה white trash, אבל זה הם, לא אני. אני למד מהמקום בו היא גרה (ממש כמו זה בו גדלתי, אגב), מחברת "בוגרי האקדמיה של החיים" בה היא מסתובבת וממצבה הכלכלי, שכל אלה יש להם מרכיב מסוים בגזענות שלה. היא מאלה שאומרים לעצמם, גם אם לא במודע: "נו, לפחות אני לא ערבי".  ויותר משהיא שונאת ערבים, היא שונאת את ה"שמאלנים", כמייצגים את השכבה המצליחה, העשירה, ה"אשכנזית", אלו שאין להם צורך להגיד "לפחות אני לא ערבי" או אפילו "לפחות אני לא מזרחי". אלו שאין להם צורך לשנוא מישהו כדי לבסס את שווי הערך הפריך שלהם.

ב"עור שחור, מסכות לבנות", הפסיכיאטר (השחור) פרנץ פנון מתאר מקרה של אשה לבנה הסובלת מפוביה – מזה שתיאנס על ידי שחור. ניתוח אדלריאני של הפוביה, המחפש את תכלית ההפרעה, מספר לו שהפציינטית בעצם "מחפשת להיאנס", כתגובה לטראומה כזו או אחרת מילדותה. לדעתי, גם איחולי האונס של גינה הם בעצם צורה לבטא את הפוביה שלה, של פחד להיאנס על ידי ערבים, שאולי גם הוא בעצם מבטא רצון מודחק להיאנס על ידי ערבים. אני לא יודע, אני לא פסיכאטר. אבל הדמיון למקרים שפנון מתאר הוא די מובהק. בכל מקרה – מהצצה קלה לפיד שלה, די ברור שג'ינה זקוקה לטיפול.

ג'ינה גם מעלה לא מעט תמונות שלה על חוף הים, בביקיני, מה שמראה על חוסר מסוים של מודעות עצמית. אם היא לא הייתה מביעה דעות כמו שהיא מביעה, הייתי כנראה חס עליה, ולא מציג את התמונה.1939526_10201959487093722_1476009798247724764_n-001

מהקבוצות בהן היא חברה אני מסיק שהיא ממוצא מרוקאי או לובי. במימונה האחרונה היא העלתה תמונות של ממתקים עתירי צבעי מאכל. היא  חברה ב 62 קבוצות, חלקן הגדול הן מהצד המאד ימני של המפה. מ"הימין האמיתי" ועד  כולנו בעד מוות למחבלים. . בכלל, ג'ינה משקיעה בפייסבוק, ואפילו בודקת עד כמה  הארס הגזעני שהיא מפיצה לכל עבר, משפיע:

10177876_10202008395956413_8440772129284543782_n

חוץ מענייני כלבים, ג'ינה משתפת בעיקר מסרים כמו זה:Fullscreen capture 08052014 222418-001

זהו בינתיים. ג'ינה עדיין לא אישרה את בקשת החברות שלי. אם היא תאשר, אלך ללמוד עוד קצת עליה. גזענים מרתקים אותי…הם קצת כמו חייזרים. זה כמו לנסוע לאיזה ארץ עם תרבות זרה ומוזרה.

אני כנראה צריך ליצור פרופיל ימני פיקטיבי כדי ללמוד מה חושבים אנשים כמו ג'ינה, או כמו שאר המגיבים בצילום המסך שלמטה:גזענים

 

 

2 מחשבות על “דם הפיטבולים אינו הפקר!

  1. יש אנשים שלא הייתי "מייחצן" אותם ובטח לא מתגושש איתם. שעליהם אמרו כבר חז"ל : "שומר נפשו ירחק".

כתיבת תגובה

