יאללה נזרום


איפה אני חונה פה? אני לא רוצה להגיע כולי מזיעה. או הנה.. צריך פה כרטיס חניה? עד שמונה בערב? טוב נשים פנגו גם בשביל רבע שעה – אני צריכה להגיע רגועה לפגישה הזו. עוד הצצה בראי.. איפה המברשת? בסדר, סביר. נלך, אני רוצה לתפוס שולחן טוב. שנוכל לדבר בשקט. רגע, נעלתי את האוטו? מה עובר עלי…נחזור. ואת הפנגו, עוד לא הפעלתי. מה אני עד כדי כך לחוצה? תירגעי… או, אולי זה שולחן טוב. רחוק מהרמקול אפשר יהיה לדבר ואם לא יהיה על מה לדבר? רגע, אולי לא מקום טוב אני רוצה לראות אותו נכנס לראות אותו לפני שיראה אותי. איפה המארחת? יש לך שולחן מאחור ליד הקיר? עוד מעט מתפנה בסדר אני אחכה. ואם הוא יראה אותי עומדת כמו טמבלית? "אני נכנסת לשירותים, תשמרי לי בבקשה את השולחן ההוא. כן, לשניים. כן הוא כבר מגיע". אני מקווה, או שלא. אם הוא ישאל מה אני עושה, מה אגיד לו? שאני בין עבודות? אבל מה אני עושה, אני יודעת? הלוואי שהייתי יודעת בעצמי. אוף, החולצה שוב יוצאת לי מאחורה. ומה אשאל אותו? מה עם ארבעת הילדים האלה שלו? בטח קטנים. אני אמורה להיות אמא לארבעה ילדים שלא שלי, אם זה יהיה רציני? ואם הוא לא בקשר עם הילדים, אולי זה בעצם יותר גרוע. מה זה אומר עליו? ומה זה אומר עלי? מה אני יודעת על ילדים? אני אפילו לא יודעת אם אני רוצה משלי אפילו שאמא רוצה בשביל שתינו. והוא, בטח כבר הספיק לו מהקטע הזה של ילדים. הוא כבר בטח הרבה אחרי זה, אז אולי זה טוב, ואולי זה רע – כי מה אם אני כן ארצה ואז הוא לא ירצה? ומה אני כבר רצה קדימה, עוד לא ראיתי את הבנאדם. בכל זאת פסיכולוג, רגע, אני רוצה להיות עם פסיכולוג שינתח אותי כל הזמן? רק זה חסר לי. ומי אני? מה אני יכולה להגיד אם ישאל? "בוגרת" חצי לימודי ריפוי באומנות? נוטשת של שליש לימודי ספרות? נושרת מלימודי קואצינג? משפרת פסיכומטרי בגיל שלושים ושבע כדי שאולי אלמד ראיית חשבון? אוף, כמה פתטי זה נשמע. האיש כבר בטח במקום בחיים שאני עוד לא רואה באופק. בעצם אולי זה טוב. אז על מה נדבר? אם הוא לא ידבר, אם נשב ונשתוק, אני תמיד מתחילה לדבר שטויות כדי להשתיק שתיקות, אני צריכה להפסיק עם זה, אבל מה יהיה אם הוא לא ידבר? זה הוא? שעיר כמו קוף זה, אין מצב. או, זה לא הוא, מזל. ובאר שבע, מה אני אעשה עם באר שבע? אם זה יהיה רציני, שאני אעבור לבאר שבע? מה אני אעשה שם? מה אני עושה צחוק מעצמי, אפשר לחשוב מה אני כבר עושה פה. והוא בטח ירצה להיות ליד הילדים שלו, אפילו שהוא עובד פה. טוב, נראה כבר. דבר דבר.  עוד לא ראיתי אותו אפילו ואני כבר מחפשת בעיות, די כבר עם זה, והוא לא ראה אותי. ממילא שתי שניות אחרי שאני אראה אותו אדע אם כן או לא, וכל השאר שטויות. אבל מה עם זה שידעתי מיד שזה כן עם נועם? כמה גרוע שזה היה, עדיף לשכוח. רגע, זה זה שמסתכל עלי? נראה לי קצת צעיר מכדי להיות בן ארבעים ושלוש. או שאולי לא? נראה לי מאלה שרוכבים כל הזמן על אופניים. אין מצב שאני קמה שבתות מוקדם ועולה על אופניים. זה לא אני. אבל אומרים שזה עושה כושר טוב, אז אולי, אבל לשחות יותר כיף, הלוואי שהייתי הולכת יותר מפעם בשבוע, הייתי יכולה עכשיו לדפוק הופעה עם הגופייה הכתומה. החזה שלי היה עושה הרבה יותר רושם. בכל זאת שניים מהיתרונות היותר בולטים שלי. ההוא עוד מסתכל, שאחייך אליו? ואם זה לא הוא וההוא יגיע בדיוק כשזה יתקרב אלי? לחייך או לא? עדיף להראות שקועה בתפריט בינתיים. מה להזמין שיעשה את הרושם הנכון? סלט? אולי גם לא נמאס מ "רק אוכלות סלט" האלה, זה כבר הפך קלישאה. רק סלט ואחר כך הן בולסות לחם. וחוץ מזה אני ממש רעבה. לא אכלתי מהבוקר, כדי שאכנס למכנסיים האלה ועדיין אוכל לנשום. אז מה סטייק? ואם זה יגעיל אותו? מגיפה עם כל הצמחונים האלה בזמן האחרון. כן זה הוא, בטוח. הנה, הוא הוציא את העפרון הצהוב שסיכמנו. אז עברתי את מבחן שתי השניות? כנראה. גם הוא, נראה לי, נראה בסדר. לא רע. אז מה עכשיו? לקום? לחייך? לתת לו ככה במקרה הצצה קטנה למחשוף? נשיקה על הלחי או לחיצת יד, מה עושים, אני כבר כל כך לא משופשפת, זוועה. נלך על נשיקה. ריח טוב…שאשאל מה זה? למה לא? לפחות יצא משהו מהפגישה. יותר מזה, אין לי הרבה צפיות. נכון, אני גם לא רוצה להתאכזב, אבל בכל מקרה, יחסים זה כל כך מעייף לא יודעת אם יש לי כוח לזה. יללה, נזרום..

מחשבה אחת על “יאללה נזרום

  1. המנחה בסדנת הכתיבה שלי השנה, חגית רוטשטיין , אמרה לנו: "אל תראו מילים, תראו תמונות". (אני מוסיפה גם את המילה ותחשבו ליד תראו). בעיני זהו משפט מפתח.
    חוץ מזה העמסת פה יותר מדי התלבטויות ועניינים. מונולוג כזה אמור לבוא כחלק מסיפור. אם "בא" לך לכתוב אותו, לפחות להעמיס פחות וגם לקטוע לפיסקאות.

כתיבת תגובה

