במחילה


אני קורא הבוקר בעיתון שהוותיקאן מבטיח מחילה לעוקבים אחרי האפיפיור בטוויטר. כל מי שיעקוב אחרי ציוצי האפיפיור, יקבל שטר מחילה, ואחרי מותו השטר יקצר את תקופת השהייה של נשמתו בכור המצרף, מקום שבו נשמות מתנקות לפני שהן מורשות להיכנס לגן העדן. לא כתוב בכמה שנים תתקצר השהייה, אבל אם טיפוס על המדרגות הקדושות ברומא מוריד שבע שנים מתקופת השהייה בכור המצרף, אני מניח שמעקב טוויטר שווה לפחות אותו מספר שנים. אבל יכול להיות שהתקופה תלויה במספר הציוצים שאדם בפועל קורא.

אני רואה בזה תחרות לא הוגנת, ובתגובה החלטתי גם אני להתחיל להציע שטרות מחילה, מה שפעם, בשיעורי ההיסטוריה קראנו "אינדולגנציות". וכדי שהדברים יהיו ברורים, אני מוכן אפילו לפרט כאן את המחירון:

  • הרשמה למעקב אימייל אחרי הבלוג: הפחתה של שבע שנים מתקופת ההשהייה בכור המצרף.
  • הרשמה לדף הבלוג בפייסבוק: הפחתה של שש שנים מתקופת ההשהייה בכור המצרף.
  • קריאת רשומה: חסכת חדשיים בכור המצרף.
  • קריאת רשומה עד סופה: שלושה חדשים
  • תגובה לרשומה: ששה חדשים
  • תגובה עם תוכן משמעותי שיתווסף לרשומה: שנה.
  • לייק בפייסבוק: חודש
  • שיתוף ברשת חברתית כלשהי: ששה חדשים

הגעתם עד הנה?  כבר חסכתם לעצמכם שלושה חדשים. רוצים לחסוך עד עוד שנה? הגיבו…

  • המבצע לתקופה מוגבלת!
  • המציע שומר לעצמו את הזכות לשנות את תנאי המבצע.
6 מחשבות על “במחילה

  1. כשמציעים לי סחורה במבצע עם הרבה הטבות אני מתחיל לחשוב שאולי הסחורה בפני עצמה אינה משהו…
    אז מה קרה – אבדת אמון ברצון בערך של מה שאתה כותב…?
    אם כבר הטבות – אפשר קמעות שעובדות עכשיו להבדיל מהבטחות לעולם הבא?
    ובכל מקרה – תכניס את הקמעות לרשומה כך שאזבה בעוד הפחתה של שנה מתקופת ההשהייה בכור המצרף

להשאיר תגובה

