Not so HOT


התפתיתי על ידי המחירים הזולים של HOT והחלטתי לנדוד עם מספר הטלפון שלי אליהם. בשלב ראשון רק אחד מארבעה קווים שעליהם אני משלם כדי לראות איך זה הולך.

אז ככה – זה לא הולך.

תאורטית, זה היה יכול להיות מאד פשוט. זה חייב להיות מאד פשוט כדי ש HOT תוכל לפעול בעלויות תפעול נמוכות ולשמור על רמת המחירים אותם היא מציעה כרגע. כמו שזה נראה כרגע, הם מפסידים כסף והמחירים הזולים זה פשוט שפיכת כסף כדי לבנות בסיס לקוחות. אין שום דמיון בין מה שהם מצהירים באתר שלהם למציאות.

כך זה היה צריך להיות:

1 – אתה ניגש לאתר האינטרנט שלהם ונרשם

2 – אתה מקבל בדואר מעטפה פשוטה ובה SIM

3 – אתה חוזר לאתר שלהם ומפעיל את ה SIM, כולל ביצוע הנדידה אם יש.

לא היה צריך להיות מעורב אף עובד שלהם בכל התהליך, אולי למעט הכנסת ה SIM למעטפה. כך מספקים שרות במחיר זול. אבל בפועל, כך זה הולך:

1 – אתה נרשם באתר שלהם ומקבל הודעה שיצרו אתך קשר טלפוני בקשר ל SIM.

2 – עובר שבוע, כלום לא קורה

3 – אתה חוזר לאתר, ושולח תזכורת דרך "צור קשר"

4 – אחר עוד כמה ימים מתקשרים אליך ושואלים איפה יהיה לך נוח לאסוף את ה SIM. כאילו שיש לך בחירה. בכל אזור חיפה יש רק סניף אחד, בצומת וולקן.

5 – אתה נוסע לסניף ומחכה בתור. עובדות שם בדלפק שתי בחורות שגויסו לעבודה בחפזה ולא ממש הוכשרו לעבודתן. יש לידן ערימה של חבילות שילוח מהיר וביניהן הם מחפשים את זו עם השם שלך, אבל עם הכתובת שלהם. מסתבר שהם שולחים את ה SIM בשרות שליחים מהיר, אבל אל עצמם, ואחד אחד. לא ממש הדרך הזולה והיעילה ביותר הייתי חושב.

6 – אתה חותם על כמה דפים המכילים את כל אותם הדברים עליהם כבר "חתמת" כשנרשמת באתר האינטרנט. מודיעים לך שיש בעיה בניוד לפרטנר ("כרגע") ונותנים לך מספר טלפון נייד להתקשר אליו כדי להפעיל את הניוד.

7 – שבוע אחרי זה, אחרי ניסיונות אינספור להתקשר למספר הניוד, שברובם אפילו לא נתנו לך הזדמנות לשמוע את מוזיקת המעליות המעצבנת שלהם אלא קיבלת צליל תפוס, אתה מגיע לנציג שרות שתוך  "20 דקות קצרות" מפעיל את הניוד ומודיע לך שתקבל SMS מפרטנר ואחר כך מ HOT תוך 3-6 שעות, לאחריו אתה אמור להכניס את ה SIM למכשיר ולסיים בכך את המעבר.

8 – שבוע לאחר מכן, אתה שוב על הקו למוקד הניוד,מנסה לברר למה שום SMS לא הגיע אליך. תוך שמיעת הצעות מפתות ואת אותה המוזיקה המעצבנת, אתה יושב ומוציא קיטור על ידי כתיבת רשומה זועמת על טיב השרות של HOT ועל אווילותם המשרישה.

לפחות בינתיים הספקתי לאפות את הטופו החתוך לקוביות שכבר ישב יום שלם במישרה עם הרבה שום. אבל בנקודה זו אני מתייאש ומנתק את הטלפון. המשך יבוא.

4 מחשבות על “Not so HOT

  1. אתמול הצלחתי לתפוס נציג שרות במוקד הניוד של HOT. לא היה קל, תאמינו לי. מוזיקת הרקע שלהם כבר מתנגנת לי בשנתי. היא הודיעה לי ש"יש תקלה" ואולי תוך כמה ימים זה הסתדר. באותו בערב, לא הגיע אלי שום מסרון, אבל לפתע פתאום אורנג' הפסיקו להכיר אותי. הונדדתי. החלפתי את ה SIM לזה של HOT ונראה שהמספר עבר בשלום. נראה מה יהיה.
    דבר אחד מוזר – נראה כאלו אני בנדידה. יתכן שזה בגלל ש HOT עדיין מפעיל וירטואלי ואין להם תשתית?

  2. למישהו יש מושג למה זה קורה להם – לא נשמע הגיוני שיש שם אוסף של חדלי אישים שכזה? ובינתיים מחדשות הבוקר: "פרטנר תשיק חבילת סלולר ללא הגבלה ב-88-98 שקל"…
    בני א.

  3. פינגבק: מתעסק בקטנות | דרכי עצים

להשארת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s