קונספירציות


אתמול, מישהי שבמבט ראשון נראית די שפויה, הלומדת איתי באיזה קורס באוניברסיטה, סיפרה לי, כדי להמחיש את תורתו של ברגסון, שדפני ליף וסתיו שפיר הן בעצם שתולות של ה CIA. שהן חלק ממזימה של אובמה להדיח את ביבי (עד 2012 כפי שלטענתה הצהיר פומבית בראיון להארלד טריביון).  שכל זה הוא רק חלק קטן ממזימה של "האמריקאים והאירופים" להחליף את כל המשטרים במזרח התיכון, ברוסיה אולי גם בשאר העולם.

בנקודה זו שאלתי אותה את השאלה שאני תמיד שואל טיפוסים מעין אלה כדי לברר לעצמי עם מי יש לי עסק: "מי רצח את רבין?" (עוד אנקדוטה אחת כזו יש ברשומה שכאן). תשובתה הייתה: "כמובן ששמעון פרס" והמשיכה והסבירה בשכנוע עמוק שהוא הורה כבר שנתיים וחצי קודם לשב"כ לחסל את רבין.

לא טרחתי לשאול אותה למי היא מצביעה, אבל סביר להניח שהיא מנאמני מפלגתו של כ'צלה. כן, אותו הכ'צלה שהסביר רק היום שכל עשרות האנשים שתקפו את בסיס צה"ל בשומרון, וכנראה כל אותם עשרות שעברו את הגבול לירדן כדי "להראות למלך", הם בעצם שתולים של השב"כ. של אותה יחידה שאבישי רביב, זה מקונספירציות רצח רבין, היה בה.

השב"כ מככב בלא מעט מהקונספירציות של מטורללי הימין, והם מייחסים לו יכולות על אנושיות. הם מייחסים לו גם נטייה מובהקת לכוון שמאל וטינה ל"עמישראל" ול"מפעל ההתנחלות"..

ואני שואל את עצמי, איך הם לא רואים את הכשל הלוגי? איך יתכן שהשב"כ על יכולותיו המופלאות לא מצליח לאתר ולעצור אף פוגרומצ'יק יהודי? אף לא מתנחל פורע חוק אחד? מילא שלא כאלה שמתנכלים לאוכלוסיה הכבושה, אבל אפילו לא כאלה שתוקפים בסיסי צה"ל!

כנראה שהכשל הלוגי הוא אצלי, ואני חושב שאני מתחיל להבין. כל המתנחלים כולם, לא רק כמה עשרות מהם, הם בעצם שתולים של השב"כ. וכל ישיבתם שם, בטריטוריה הכבושה, היא רק בעצם, בהפוך על הפוך, לטובת השמאל, שהשב"כ הוא כאמור משרתו הנאמן. השב"כ הציב אותם שם ומאמן אותם כדי להדגים ולהמחיש לשאר עם ישראל עד כמה הכיבוש משחית, עד כמה השליטה על עם אחר מסואבת ומסאבת, ומה קצר הקו הישר המוביל מלאומנות דתית לחורבן הבית.

אני חייב להסיר את הכובע בפני השב"כ. מאות אלפי סוכניו השתולים בעשרות נקודות אסטרטגיות מחוץ לגבולה של ישראל עושים עבודה מצוינת בהדגמת הנקודה הזו. אני לפחות השתכנעתי.

7 מחשבות על “קונספירציות

  1. היות שתיאוריות קונספירציה מניחות כמעט תמיד שהשחקנים הראשיים בהן (קרי: מתכנני הקונספירציות) ניחנו בתבונה על-אנושית, והיות שההנחה הזאת אינה מסתדרת לי עם הממצאים הרגילים בשטח, אני נוטה לפקפק ברציונל של כולן.

    • אבל לעומתך, דווקא זה מה שמפתה כל כך את הזויי הימין. הם ממציאים את הקונספירציות האלה בדיוק כדי ליישב את הסתירה בין מה שקורה בעולם לבין איך שהעולם היה מתנהל לו השקפת העולם שלהם הייתה מאפשרת אותו. יש לבטח יד נעלמה שגורמת לסטייה בין "העובדות" לעובדות.

להשאיר תגובה

